Jeśli zabieramy się za optymalizację strony pod kątem SEO to z pewnością powinniśmy zainteresować się narzędziem SEMSTROM. Narzędzie pozwoli nam mi.in. na dobór odpowiednich słów kluczowych.

Analiza słów kluczowych

SEMSTROM to narzędzie, dzięki któremu możemy sprawdzić które frazy przyczyniają się do tego, że nasza strona jest widoczna w wynikach wyszukiwania. Ale to nie jedyny plus. To narzędzie pozwoli nam także na wyznaczenie słów kluczowych, które są najczęściej wpisywane przez polskich internautów. System pozwala także na analizę słów kluczowych z potencjałem. Są to takie słowa, które znajdziemy poza pierwszą stroną wyszukiwania; słowa te są również często wyszukiwane przez użytkowników, a także stosunkowo łatwe w pozycjonowaniu. Wykorzystanie słów kluczowych z potencjałem w pozycjonowaniu, może zwiększyć ruch na naszej stronie.
Mimo, że SEMSTROM dostarcza nam wiedzy na temat tego jakie słowa kluczowe wpisują internauci, ale to nie znaczy, że mamy tymi słowami naszpikować wszystkie teksty znajdujące się na naszej stronie www. Użytkownikom należy dostarczyć treść ciekawą i unikalną a przede wszystkim taką, która odpowiada na każde ich liczne pytania. Dla wyszukiwarki Google najważniejsze jest to, żeby użytkownik był usatysfakcjonowany z pokazywanych mu wyników.

Analiza konkurencji- ważny aspekt w kampanii SEO

Aby dobrze zaplanować lub zweryfikować działania pod kątem SEO, warunkiem koniecznym jest analiza konkurencji. Twoim konkurentem jest ktoś, kto pozycjonuje swoją stronę na te same słowa kluczowe, ale może to być osoba, która prowadzi trochę inną działalność niż ty. W SEMSTROM najdziemy raport, który umożliwia analizę płatnych konkurentów (takich, którzy reklamują się pod słowami kluczowymi, na które ty pozycjonujesz swoją stronę.)

Baza słów- czyli na czym budować stronę?

W zakładce narzędzia znajdziemy także bazę słów, która pomoże nam zorientować się jak często jest wpisywana dana fraza. Wyszukiwarka znajdzie nam nie tylko frazę, którą wpisujemy, ale także jej synonimy.

Aby sprzedawać cokolwiek w Internecie musimy być widoczni oraz profesjonalni w biznesie, który wykonujemy. Ważne jest również to żeby systematycznie analizować dane.